Mage

Denna bild tog jag idag , kände för en ny bild bara för kul :) .
Men jag börjar bli stor om magen tkr ja , jag måste ha gott mke längre än vad vi tror :) .
Det är snart MÅNDAG & då får vi veta , tralala .
Jag är helt överlycklig , det pirrar i hela kroppen & jag vill hoppa över helgen , GE MIG MÅNDAG !
Tänk vad jag kommer att tjata om måndag nu , det är ju så nära men ändå så långt dit ju :p .
Vad som än är inne i magen & så , så älskar jag redan lillen där :) .
& idag fick jag sparken , undrar om dom vart sur bara för tuttis låg & lutade sej mot magen på mig & sen idag när jag tittade på Gilmore Girls så måste lillen ha haft hicka , precis som det står , precis så kändes det :) .
Gud jag är helt till mig , skulle kunna gå ut på trappen & bara skrika :p , men då lär ja ju bli idiotförklarad på riktigt haha ;) .


Kärlek , det är mer än kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

ååh vad fin magen är ! om 2 år ska jag och robin satsa på en lite bebis , längtar verkligen :)

hoppas allt går rba med graviditeten !

2009-03-26 @ 21:44:23
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vad den växer :) den är så fin!

2009-03-27 @ 07:01:51
URL: http://annamariasoder.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte fin mage, Den är fan nästan lika stor som mig tycker jag! haha. Jag tror det är 2 därinne! =)

2009-03-27 @ 13:31:10
Postat av: Elin

Hehe jasså så han/hon har börjat hicka=) de gjorde Wille hur mycke som helst när han var i magen =)

2009-03-30 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0