Myyyys

Igår va ju Anna & Jonas här & vi tittade på tv åt en massa popcorn , bullar , kakor m.m :) .
Så tittade vi på Wipeout ( heta det va ? ) & vi skratta så jag fick ont i magen haha , sen vart det Beck :) .
Fan va jag trivs i erat sällskap , ni är så fruktansvärt lätt att ha & göra med & så är ni så himla snälla..
Ni är bra ni tkr ja :) .
-
Idag vet jag inte vad det blir , älsk är & plogar & grusar iaf .
Har snöat som fan här igår & inatt , men ny lyser solen för fullt , blir på så gott humör då :) .
Älsk får komma hem & sova en stund så vi kan ta en promenad sen i det fina vädret , får se vad min rygg säger om det .
Jag har fått så sjukt ont i ryggen & det spänner på magen , vid byxkanten typ :s .
& det kurrar i magen som att jag vore JÄTTE hungrig fast jag redan har ätit & skitnödig är jag inte , vad är det för nå ?
Bebisen lr nå annat ?
Ni som kan sånt här , KOMMENTERA :) .
Jessica , Camilla & Malin ni brukar alltid ha svar på saker , så ni får gärna bertätta :) .
-
Nej nu ska jag klä på mig sen ska vi till byn & besikta pappas bil & köpa en massa frukt & morötter , morötter med grillkrydda , FYFAN VA GOTT :D .
Men vi hörs sen alla mina läsare :) .


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe, okej, ont i ryggen kan vara mycket, strålar värken ner i rumpan och låret så är det ichias nerven som barnet klämmer, annars kan det vara foglossning om det gör ont i länden+höfterna eller hur man ska förklara.. Kurret är antagligen luft i tarmarna som flyttar på sig, det börjar bli trångt i magen och alla tarmar måste flytta åpå sig och göra plats för barnet=) Hoppas du fick lite hjälp men dte är inte säkert att det är så men det kan vara det=)

2009-03-09 @ 09:51:01
Postat av: Anna

Vad söt du är! :) Trivs så himla bra med er vi också! Pussis :)

2009-03-09 @ 13:09:19
URL: http://annamariasoder.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hade också värk ut i ryggen som gick ner i ena skinkan, och jag har också fått höra att det är ichias nerven som ligger i klämm. Och jag förstår att du tycker att det gör ont, för det gör det tammefan, fick ligga hemma i sängen nästan en hel dag pga det. Och som Camilla sagt så är det tarmrörelser som gör att det kurrar och spänner. Det blir bara värre om man försöker klämnma sig i ett par för trånga byxor också så gör inte det. Det brukar hjälpa om man lägger något varmt på magen, tex en värmedyna, hjälpte mig iallafall, du kan även ha den på ryggen så kommer det förmodligen kännas bättre. =) Hoppas du fick lite hjälp utav det här, och jag hoppas verkligen att det går över snart, lider verkligen med dig. Man tror att en graviditet ska vara en dans på rosor med massa mys och en mysig mage, men så är det inte alltid. =)=)

2009-03-09 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0