Snälla

Ja ni vet Caroline Af Ugglas , hennes låt är ju fan inte bra ( usscchh ! ) .
Men tänk om nån annan hade gjort låten , texten är ju fin tkr jag men det är ju inte Ugglas iaf
Läs texten & kommentera , hade inte hon gjort den så hade den vart bra tkr jag iaf , & vad tkr ni ?

Snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla, snälla, snälla, snälla
stanna kvar hos mig för jag behöver ju dig.

Ja alltså snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag lyssnar snälla, snälla, snälla
Ja, jag vet att det är lågt att be
men jag skiter i det.

Ja, för igår när du gick
i sista blicken som jag fick
Jag kunde se.
Ja, jag kunde se.
Jag såg du var på väg
till en annan kvinna
bort från mig.

Så snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla låt mig inte sitta
näh, sitta ensam här.
Ja, medans du är där.

Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå.
Ja, vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå?
Ja, för det är väl så.

Åh jag hatar, ja, att jag vet
ja, jag vet
ja, jag vet du kommer ge
allt du gav, ja, allt du gav till mig
allt det utgör vi
till en annan kvinna
och inte till mig.


Kommentarer
Postat av: Ronja

om det inte var så sjukt många "snälla" så blir texten bättre;p

2009-03-17 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0