-

Imorse när jag vaknade så va magen jätte liten , vart nästan rädd..
Första tanken va : Har jag bara drömt om att va är gravid :s ?
Så jag buffade till lite på magen & då kände jag hur det rörde sej , det va en lättnad :) .
& tänk vilka knepiga drömmar jag drömmer HELA tiden :s , jag kommer ju jämt ihåg drömmarna oxå..
Är det inte nån som sprakar mig i magen så är jag & stor handlar kläder :s .
Det känns ju så verkligt , ibland hoppas man på att vissa drömmar är sann..
Som inatt så va jag på en värsta lyxaffär med kläder & jag fick välja 20 plagg gratis & jag plockade & plockade & allt va så JÄVLA snyggt , det va sjukt...
Så vaknade man imorse , faaaan så besviken jag vart :( !
Jag vela ju ha alla dom där snygga kläderna ju :p ..

Menmen , ska iaf få köpa nya skor snart lovade älsk :) .
Han är ju så go han , puss på gubben min :*
Jag måste då bara säga att jag älskar honom mest !
Asså så go & härlig den människan är , det är ju sjukt...
Jag älskar han , jag älskar oss

Nej nu ska jag gå ut & va social med Älsk , Arne & Frida :) .
sen ska vi åka till veterinären , men funderar på att måla soffan först , kanske blir så :) .
Ikväll ska vi bjuda Anna & Jonas på middag :) .

Men kanske skriver mer sen , Heeej !


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej!



Tack för din fina kommentar, men jag måste säga att din blogg är ännu finare :)



/Carin.

2009-05-22 @ 11:17:43
URL: http://caarinn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

tänk om en annan kunde vakna med liten mage ? Vilken jävla dröm :) Underbart att kanske bli smal !

2009-05-22 @ 21:44:31
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: Maria

ne jag vet. men sara sa att de tog flera månader innan dom "svara" .

2009-05-23 @ 09:48:43
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0