-

Har vart en riktigt fin dag idag ju , fler såna tack :) .
Älsk & jag har målat köks-soffan idag , vart riktigt bra faktiskt !
Sen har det tvättats för fulla muggar , kom på imorse att jag ska ju ut på praktik imorn & har inge rena kläder men nu är det löst å .
Sen gick larmet , skogsbrand så Älsk är där & leker med elden , får se när han kommer hem....?
Jag har iaf bakat morotskaka idag , FYFAN va gott... Skulle kunna sätta i mig hela poäng gång (a)

Bebisen :
Jani idag har verkligen lillen härjat där inne :) , satt i solen & läste & gud så h*n sparkade :) .
Men jag hinner aldrig dit med handen , så jag vet inte än om man känner med handen , men det märks väl senare ;) .
Har ju gått in i Vecka 22 idag , så det är 132 dagar till berkänad förlossning .
Tänk va tiden rusar iväg :p .
Men det får den gärna göra , för jag längtar efter lillen :) .
Både mamma & pappa väntar på dig hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Nathalie

Är beräknad den 22 september (: sj då? såg att det var nära :P

2009-05-25 @ 12:59:35
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0