-

Vet ni , vet ni , nej det vet ni ju inte men jag & älsk har köpt en diskmaskin idag ,
JAG SLIPPER DISKA :D .
Fyfan va skönt....

Hallå , jag är i STORT behov utav en större handväska , nån måste ju veta en affär med handväskor ?
Ska ju till Uppsala imorn så den kan gärna få ligga där nere å :p .
För min är för liten tkr ja , lr så är det bara vi tjejer som jämt ska ha med oss så mke ?
Jag tror nästan på det sista , men det är ju bra att ha utifall..

Nu ska jag & älsk äta potatisgratäng , rostbiff & sallad :)
till efterätt blir det en massa jordgubbar & glass , mums...!


Mamma's busunge imagen härjar på för fullt , mysit ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart vi har tänkt på namn (: har vi gjort länge ^^, fasst vi har bara 4 faforiter.

Naima

Alexandra

Tevin

Kenji (:

Naima och Kenji står högst på listan (:

som det kanske märks så vill vi ha ovanliga namn ;p

Gillade Leia som flicknamn ;p

2009-05-28 @ 17:48:08
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaha okej, ja får väl se va man tycker imorn då ^^, .

Ja lite men inte så jätte mycket. tycker de är så svårt :P

2009-05-28 @ 21:23:10
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: jeanette

å´hlens

skit bra väskor!!

2009-05-28 @ 23:29:13
URL: http://metrobloggen.se/jeanetteelisabeth.se
Postat av: Camilla

Inte behöver du en ny handväska=) Du har ju snart en skötväska med dig jämt, där får det plats mycket=)

2009-05-29 @ 08:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0