-

Idag så har man vart på stan & handlat kläder & träffat Patricia :) .
Det va verkligen JÄTTE kul att träffa dig igen , har saknat dig så mke vännen ♥ .
Men imorn kommer du hit igen , wiiee :) .
& hon hjälpte mig att hitta mammakläder , jag är jätte nöjd över dom :) .
Det vart :
1 par byxor
1 linne
1 stickad myströja
3 par trosor :) .
Så nu har jag nånting mer att växa i , men jag växer så fort så kläderna blir jätte små direkt känns det som :( .
Det känns lite tråkigt att handla kläder , men jag måste ju ha nånting annat än mysbyxer , kan ju inte glida runt i det jämt :o .
Känns inte så lockande faktiskt !
-
Nu sitter man här hemma hos mamma , mamma jobbar , Älsk & Göran är & jagar :( .
Så tyst & ensamt utan er ju :( .
Men Älsk & Göran lär ju dyka upp om ett tag iaf , börjar ju mörknad på nu så .
Imorn ska vi åka hem , men först ska Patricia komma & sen ska vi till Peter & hälsa på :) .
Saknar mina djur jätte mke , så det ska bli skönt att få komma hem till dom men det är väl det enda !
Får ont i magen när jag ska hem , hem till " verkligheten " , usch skulle kunna vara borta hur länge som helst !
Nej nu ska jag skriva lite om magen sen ta min godispåse & sätta mig i soffan !


Magen :
Känner lillen mer & mer nu , så snart känner jag nog även sparkarna med händerna :) .
För sparkarna är så tydlig i magen nu så det är nog kanske inte långt kvar :p .
& imorn går jag in i Vecka 20 , tänk va tiden går fort !
Va ju inte länge sen jag berättade att jag va gravid ju :o .
Så snart sitter jag med världens vackraste barn i famnen , mitt & älsk's barn , vårat barn !
Jag älskar dig redan pyret , längtar tills du kommer ut :) .


Puss&Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken fin blogg du har tjejen:) så kul å se hur magen växer:)Hoppas att allt är bra med dig annars? Kram Linnéa

2009-05-14 @ 14:12:53
URL: http://dansare89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0