-

Fullrulle , som vanligt kanske man ska säga ;) .
Att vara gravid är ju värsta energikicken typ , fast inte på kvällarna då gäspar man så man tror käften ska hoppa ur led , men det är ganska skönt å för man slipper ligger å vrida & vända i sängen i flera timmar innan man somnar .
Men nu har jag börjat vakna FLERA gånger per natt & ligger å glor på klockan , funderar på om man ska kliva upp , snurrar lite , "råkar" putta till gubben för att se om han kanske "råkar" vakna haha ;) .
Så värdelöst att ligga & glo i taket själv ju :o .
Men idag är gubben min ledig så nu är det fullrulle med borren & grejer här hemma , hyllor & tavlor åker upp på väggarna , vapenskåpet sitter snart fast i golvet i källaren , tvätten ligger i maskinen , torra tvätten är vikt , dammsugare är på g att rulla fram , disken ska diskas m.m :) .
Efter allt pyssel så ska vi åka till Bergvik & hjälpa pappa , pappa har verkligen jobbat ihjäl sej snart :( .
Han är så trött så Claes & jag ska åka & hjälpa honom att lasta av maskinen & lägga på banden , pappa lugna ner dig nu !
Tkr inte om när du är såhär trött , vad som helst kan hända !
-
Pratade med Pia idag om priser på barnvagn m.m , barnvagn , bilbarnstol & sånt för 3500:- , det är ju inte farligt alls tkr ja :) .
Fyfan , det känns som det här inte blir ett dyrt barn :) , folk brukar säga att första barnet är dyrast , ja klart det är det , men inte farligt alls tkr ja :) , vi har så underbart goa släktingar , föräldrar & kompisar som hjälper oss & allt :) .
Ni är guldvärd ska ni veta :) .

Näe nu ska jag göra nån nytta :) , hörs mer !

Grattis Mormor på födelsedagen :) .

Byebye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur är det! Grattis till magen! Du en fråga, jag tkr din blogg är så fin, hur ändrar man från den fula o tråkiga vanliga till nån finare, tex din? Du kan kommentera det på min blogg eller på min Facebook, tack! Ta hand om dig! Kram Carola

2009-05-13 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0