-

Idag va vi till Barnmorskan i bollnäs , hon va riktigt mysig :) .
Ångrar inte att jag bytte !
Jag bytte pga att BM i byn lyssnade inte på vad man sa , hon va så jäkla strulig , försökte man fråga nånting så överröstade hon än & pratade om nå helt annat , kallade oss för andra namn , glömde att skriva in oss m.m !
Men nu har det blivit ordning & reda på torpet igen för nå tar Anna-Maria hand om oss som tur är :) .

Idag fick vi lyssna på hjärtljudet , gud vad det slog där inne , mysigt att höra :) .
Tänk att man har gått såhär långt redan , det känns som en dröm fortfarande :p .
Men tiden går bara fortare & fortare nu tkr jag .
Sen pratade vi om vart vi ska föda , det blir nog Mora skulle jag tror :) , det känns så iaf !

Vi har även lämnat in ringarna på gravering & grejer , dom skulle putsa dom åt oss oxå , finfint :) .

Vi har ringt kommunen så nu ska vi skriva på faderskapsgrejen med så det är gjort :) , lika bra att göra det nu ju & jag vet ju vem som är pappan :) .


Tänker på dig mamma , förstår att det är jobbigt :( .
Tkr hon ska vara hos er ja !
Kommer sakna lilla Pirri gumman ♥

Nej nu tänker jag börja laga mat , blir Lax med skaggen & gottgott :) .
Kanske skriver sen , man vet aldrig :)

Puss&Kram



B
ebisbulan
Vecka 21

Kommentarer
Postat av: cattis

va underbart gumman :) snart är den lilla här hos er :D så snabbt som tiden gått lär ju tiden inte gå saktare precis :) hihi <3

2009-05-18 @ 17:52:27
Postat av: Maria

Ja har också Anna-Maria :) hon är jätte gullig :)

2009-05-18 @ 19:18:12
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Maria

Och i mora jobbar min mamma som barnmorska ;) haha

2009-05-18 @ 19:19:52
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0