Akut

Idag när jag klev av bussen i Bollnäs & va påväg mot eltjänst så gick jag & smsade med syster & fick typ "mensvärk" , hade kommit ut ifrån tunneln då det small till i magen & första tanken bli ju såklart : Är det missfall ? Har nått hänt bebisen ?
Gick vidare & dona på på eltjänst tills lunch då det gjorde så jäkla ont så jag knappt kunde gå , kasta mig på tfn & ringde Barnmorskan akut såklart..
Berättade för henne så gott det gick , det är ju inte så lätt att beskriva hur ont det gör..
Men jag försökte verkligen & hon tror inte att det är nå fel på bebisen lr nå , hellre på gallan lr nånting..
Blev det inte bättre skulle jag ringa sjukhuset :( .
Värken försvann en stund när jag hade kommit hem , men nu har den kommit tbx :/ .
Får se hur natten går ,  blir det inte bättre så blir det sjukhuset...
Vill verkligen inte att de ska vara nå fel , är verkligen orolig :( .




Mitt humör är verkligen inte som det ska , vill bara gräva ner mig !
Vill inte synas , vill inte höras , vill vara bara !
Låta tårarna säga sitt , låta dom falla...
Jag önskar jag kunde göra nånting åt det , typ spola över det bara , glömma det ! Låsas som att det aldrig har funnits , men det går inte :/ .
Håll om mig , låt mig gråta , låt mig va , försvinn !
Otroligt mke som far i min kropp just nu , jag hatar & jag älskar !
Det är så sjukt jobbigt....................!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-25 @ 23:33:29
Postat av: Nathalie

Ush det där låter skit tråkigt :/, om det är typ stickande huggande känsla kan det vara ligamenten som töjer på sig eller urinvägsinfektion. det sa iaf min barnmorska för jag fick jätte ont i ungefär samma vecka jag med. är det urinvägsinfektion så är det inge bra alls ;s



Vet inte alls vad det blir, kan inte bestämma mig för vad jag tror ;p hoppas inte på något sp kön (: vet ju inte hur det är med varken eller (: sj då? vad hoppas eller tror ni att eran blir?

2009-05-25 @ 23:37:30
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: birgitta

hoppas att du mår bättre kram

2009-05-26 @ 17:14:46
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0