Fel

Idag så vart det ingen praktik för mig ( tänker inte berätta vrf ) men jag gick till min syster iaf & satt där en stund sen gick vi till Ica & köpte massa bullar , mums :) .
Sen skulle vi ta bussen till kattstallet för vi skulle lämna nycklen till Linda , men det va så att när vi hade åkt halva bussresan ser vi att vi har hoppat på FEL buss...
Det är då fan bara jag & Annika som lyckas med nå sånt tror ja , så jävla duktiga vi är haha...
Så frågade vi busschauffören om vart bussen skulle gå , då får Annika världens svar : Inte vet jag . (med utlänsk brytning)
Vadå inte vet han ? Det är ju för fan HAN som kör bussen ju ,
Fyfan vad vi garvade , men tur så kom vi till kattstallet innan de va färdigt :p .
Men vi har fått sett Bollnäs idag iaf haha :p
Blir nog hemma med Älsk imorn , får se hur det är imorn :/



Förresten vi har kommit på en massa namn nu haha :p .
GUD va svårt det ska va , blir tokig :p


Flicknamn :
Ebba
Felicia
My
Moa 
Olivia
Tuva  
Filippa
Tilda
Lova
Hilda  
Leia
Melissa
Livia
Tanja

Pojknamn:

Oliver 
Leo ( våran favorit ! )
Noah
Felix
Neo
Tim
Eddie

Det är några stycken :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilja är också ett mycket fint o starkt namn tycker jag, älskar det!

2009-05-31 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0