Tiden

Vart tar tiden ivägen ?
Jag tycker allting går för fort , det känns som att man inte har hunnit med att njuta utav graviditeten..
Snart sitter jag här med lillen i famnen & är mamma !
Det är sjukt vad tiden går , kan man inte stanna den ett tag ?
Låt mig hinna funderar , planera , sitta & bara vara för stunden , njuta utav stunden bara , känna efter m,m ?
Men det är väl nått man inte kan , det är ju bara att låta tiden rulla på , jag kan ju inte hindra den synd nog :( .
Jag har så sjukt mke blandade känslor i kroppen , huvudet & i hjärtat , jag vet knappt ut & in längre :s .
Jag VET att jag älskar min pojkvän , men jag vill härifrån , bara lämna allt & åka iväg med honom , få vara själv med honom & få tbx allt romantiskt !
Hitta tbx till varandra som innan....!
Jag vill ha pengar & bara åka iväg , hoppas på Öland den 28:onde !
Så vi får ägna tiden till varandra , skita i allt annat & bara mysa ♥

Jag älskar ju dig , det kan ingen hindra mig till att göra !
Allt med dig är så underbart , allt med dig är så dunder !
Det finns ingen som kan vara bättre än dig min pojke , du är så mke mer än andra .
Du förstår inte vad du betyder för mig hjärtat ♥

& det här med graviditeten , jag har ju lixom gått halva tiden REDAN .
Det kändes som att det va igår vi berättade att vi skulle ha barn för folk...
Visst på kvällarna sitter jag jämt i soffan & bara känner på magen & alla röresler som händer där inne .
Men ändå , det går för fort !
Vill att tiden ska gå saktare så man hinner känna efter mer , njuta mer .
Men det kanske är hur man gör det själv , lr ?
Jag är ju bara hemma , men jag är ju igång hela tiden nu förtiden .
Jag har fått värsta städmanin , allt ska vara jätte rent .
Det är inte JAG , fråga min mamma & pappa , i tonåren så va ja en skitgris , visste knappt va en dammsugare va !
Men jag har blivit MKE bättre sen jag flyttade hemifrån , men ändå jag känner mig FÖR ren nu :p .
Jag tkr det ska ligga nånting på golvet bredvid sängen som man kan irritera sej på...
Typ ett glas ska stå på tvrumsbordet som man tittar på hela tiden & tänker : Jag måste ta bort det där !
Men man gör inte det , för man glömmer bort de :p .

Nej nu måste jag gå & skura rent badkaret , har sprutat en stark rengörings grej över hela så det ska bli rent sen ska jag hänga tvätt !

Men ,
Puss&Kram♥

Ni glömmer väl inte att kommentera :) ?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du tycker tiden går fort?!Vad ska då jag tycka?Det va inte längesen du låg i min famn nyfödd och nu ska du bli mamma och jag mormor!!!Jag skulle vilja påstå att tiden skenar!!Och det går inte å få stopp på den!!!Men man måste försöka ta vara på livet i farten:)Kram gumman!!

2009-05-14 @ 13:54:39
Postat av: Maria

Du kan komma och ta ett städrace här med.. haha ha det gott

2009-05-14 @ 14:16:05
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du kan ju som sagt inte göra så mycket, men ta vara på tiden och sätt dig ner och njut så går tiden lite saktare=)

2009-05-14 @ 14:44:23
Postat av: cattis

Ja tiden rusar verkligen iväg, tyckte också de va typ igår du sa att du skulle ha barn :p hehe

o då hade magen inte växt någonting nu är den ju verkligen stor ;) hihi

roligt äre :) & ja antar att man verkligen mognar mycket, vet ju inte hur du va när du va yngre när ja inte kände dig men jag har verkligen sett en stor skillnad ändå :) det e kul att se =)

2009-05-14 @ 14:57:54
Postat av: cattis

ps. så länge du inte glömmer bort att du fortfarande är ung & ändå kan göra massa saker trots att du kommer bli en mamma :D <3

2009-05-14 @ 14:59:01
Postat av: Anonym

Du är otrolgt duktig som städar hela tiden .. men kom ihåg att stressa ner lite oxå .. njut av dagen :) Du kan städa imorrn !hehe

2009-05-14 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0