Rumpan

Min bebis ligger längst med höger sidan , så jag har jämt en rumpa som typ sticker upp på höger sida :p .
Det är lite gulligt , men snacka om att ha vänt arslet till morsan ;) .
Eftersom min har lagt sej till "rätta" så ligger den så hela tiden nu typ ju :p .
Det vanligaste va att bebisen låg & tittade åt höger , men min ligger åt vänster :)
Fick veta de på föräldrakursen idag , lite fränt :)

Vet ni åt vilket håll eran bebis ligger :) ?


Min bebis rumpa , h*n ligger å stretchar x) , syns hur Liten håller i benet & sträcker på sej :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Min ligger oxå åt höger sida med rumpan:)

2009-09-04 @ 16:47:26
Postat av: Jonna

Min ligger oxå åt höger sida med rumpan:)

2009-09-04 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0