usch

Usch mår inge bra idag , mår illa & har världens klump i halsen , blir bara värre & värre desto längre in i graviditeten jag kommer tkr ja..
Hoppas det går över , ska ju på 40års kalas ikväll & de är ju inge vidare kul att gå dit om man mår illa :/ .
Men dit & vända kan man ju alltid offra sej på..

Har vart på marknad idag , vart väl inge fynd förutom munkar..lr jo jag sitter & väntar på en munkjacka ska dyka upp som jag ringde & beställde därifrån :) .
Mysigt att ha nu när de börjar bli lite små kyligt ut tkr ja .
Har blivit jätte fryssen nu på slutet utav graviditeten , har aldrig vart de förut..
Eller börjar man bli gammal ;) ?
20 bast & fryssen som en 90 åring...

Nej nu ska jag lägga mig på soffan ett tag !



Ingen är perfekt ,
även många som tror sej vara de..


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe, jag tror att frossan kommer med året :D Nejdå, hoppas du mår bättre snart iallafall

2009-09-12 @ 17:46:32
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0