Grinig karl

Fast man inte har gjort nå fel så är det ändå jag som ska ta skiten ifrån en grinig karl..
Usch vad less man kan bli , behöver väl inte ringa mig om precis allt går åt helvete & vara grinig :o ?
Jaja , man får väl gå & gömma sej när han kommer hem !
& karlar gnäller på oss tjejer när vi har dåliga dagar på att vi är så jääävla griniga , men när dom blir griniga så blir dom ju nästan dubbelt så mke värre än oss tjejer :s .
Hoppas på att han kanske har lugnat ner sej till han kommer hem iaf.. 

Näe om man ska gå upp till farmor & käka pannkaka , hon undra om jag vela ha det & jag som har vart så sugen på det så länge så man tackar ju inte nej då :D .

För den delen så hoppas jag på regn nu så jag slipper huvudvärken , kan få komma en rejäl åsksmäll oxå om det vill så luften blir ännu bättre.. Men skulle inte förvåna mig att regnvädret drar förbi bara för man för en gångs skulle vill ha lite regn..

Kanske skriver mer sen , byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0