Könsord !

Min jävla data funkar inte längre ,den la av igår......!
Asså jag är LIVRÄDD att dom inte ska kunna rädda mina bilder m.m , alla bilder är jag jätte rädd om , datan skiter jag totalt i !
Tänk om dom inte kan rädda mina bilder , vafan tar jag mig till då :'( ?
Bilder på min mage ifrån första dagen jag fick veta att jag va gravid , de är sånt jag aldrig kommer få tbx :'( .
Hoppas VERKLIGEN att dom kan rädda bilderna , får se de imorn !

-

Idag har jag kört gris till sten & birgitta me en massa folk .
Gud så jäkla söta grisar är egentligen , jäkla gogrisar :) .
Efter det så åkte vi till byn & handlade lite bebiskläder & åt mat på pelle's .
Men jag tkr inte Pelle's har nån vidare mat , lr de kanske är jag som är kräsen ?
Måste klaga på en sak till , DOM HAR UTSLÄPPT HÅR NÄR DOM JOBBAR !
Det finns fan inge värre än att hitta hår i maten , fyfan man blir ju spysjuk vafan !
När jag jobbade på resturang i Uppsala då va vi TVUNGEN att ha hårhänt , det tkr jag dom oxå ska ha , ena är ju jätte långhårig , tänk er om man får ett sånt i maten & man drar ut de i munnen & de enda som far i huvudet är att : Hoppas de är mitt hår .
Men sen när man ser att de inte är de då blir man ju så jäkla illamående så.........jaaaa.... finns inte ord !
Efter vi hade vart där så åkte vi till FK , dom hjälpte mig med en bunt papper m.m...
På tisdag är sista dagen för mig på kursen , det här går inte !
Asså det enda som jag tänker på är allt om barnet , jag kan inte koncentera mig på kursen alls !
Tyck vad ni vill , men jag är som jag är & tänker göra de som känns bäst för mig !


Aja , får se när de blir fler inlägg .
Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0