-

Söndag , nu igen :p
Veckorna går så fort så jag hinner knappt med tkr ja , men de är väl så när man har barn , all tid går ju åt till min älskade.. Har ju inte så mke tid över till annat .

Idag har jag iaf vart till Gränby & handlat jacka , vantar , amnings bh , underställ till gubben min , strumpor åt lilleman & nya droppar :)
Fast jag ska tacka mamma så otroligt mke för jackan & vantarna , tacktack & åter tack :) .
Vart en röd lång jacka , sån som jag hade på bild för ett tag sen här på bloggen :) .
Ni som är nya läsare är de lite svårt för att veta vilken jacka jag menar :p .
Åkte till mormor & morfar idag & käkade tårta , mamma & dom firade morfar på farsdag
Tino firade Claes när han kom hem ifrån jakten , han fick understället i farsdags present , han behöver verkligen de för de han har är inte så jäkla fint e :p .

Imorn ska vi till Biltema & handla lite åt pappa , han behöver lite saker till maskinen , allt funkar inte efter maskinen välte men de är snart ordnat de å :) .

Sen ska vi hem & skriva lista på vilka vi ska bjuda på dopet , många vet redan att dom är välkomna för vi har ju frågat & så redan så dom är förbered , dopet blir antagligen den 16e januari :) .
Dom vi har frågat redan kommer givetvis få inbjudningskort oxå precis som alla andra :) .
Längtar till dopet :)

Nej nu ska jag sätta mig i soffan med dom andra & prata lite skit & myspysa såhär sista kvällen :) .
Usch vill inte åka hem ju , men de är skönt hemma å :) .

Sköt om er så hörs vi mer ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tycker ni ska komma hem nu så man kan hitta på något ;)

Jag längtar också till dopet och få se stonkis döpas och allt sånt. Tobbe längtar han med ;)

2009-11-08 @ 19:19:04
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: maria

Vi MÅSTE ses när du kommer hem :D

2009-11-10 @ 12:02:41
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0