Uppsala

Denna dag har vi spenderat i Uppsala , vi har vart & tittat på när mamma har tränat skydd med hundarna & sen efter det så åkte vi & hämtade Annika i Storvreta för hon kom med tåget , sen bar det av till Gränby för jag skulle leta efter nya tröjor , hittade 3 mammatröjor :) .
Två finare tröjor typ & en myspys tröja , jätte nöjd faktiskt :) .
Sen åkte vi till nya Ikea & tittade , usch va stort det är nu haha , men det vart även en massa saker med för jag kan inte gå tomhänt därifrån , måste ha mina doftljus haha...
Hem till mamma & käkade mat ( köttfärslimpa så jäääävla gott ) , mitt i maten ringde Amanda & tyckte att jag skulle komma förbi & hämta en klänning som jag kunde ha nu när jag väntar barn , ja men visst det går ju alltid , så dit & hämtade den & jag måste bara säga det : GUD VA UNDERBART DET VAR ATT TRÄFFA DIG IGEN ! Har saknat dig så SJUUUUUUKT mke tjejen !
VI har ju även pratat barnvagn med Pia nu , så den får vi hämta när vi vill men tänker inte göra det än för vad som helst kan hända !
& sen har hon en massa kläder som vi ska få rensa ur & plocka det vi vill ha :) .
Men nu sitter man här & ska snart kasta sej i soffan & invänta den jobbiga dagen :( , vill inte att den ska komma :( .
Vill inte ta farväl utav gammelmormor :'( .


Älsk & Jag har kommit på ett nytt namn om det blir en tjej , My :) .
Det tkr vi va så fint :) .

Så nu har vi Leo , Hugo , Oliver
Felicia & My :) .
Kasta in mer förslag :) .


Magen .
Jag känner rörelserna bara mer & mer , det är ju sjukt underbart :) .
Känner sparkar men inte med handen än , men inom mig känner jag det :) .
Lillen kan härja på riktigt där inne ibland märker ja :p .
Men det är så mysigt & vagga runt med magen & de ju :) , alla ska klämma & känna , prata å dona med den :p .


Nej nu ska jag & tjocka magen sätta oss i soffan & vänta på att älsk & Göran kommer tbx :) .

Kommer en massa bilder imorn när jag kommer hem :) .

Byebye !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lova tycker jag är fint ;) ett förslag bara :D kramar till dig o magen från mig o Julia! <3

2009-04-27 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0