Näe ,

Helt ärligt så kan jag faktiskt inte förstå riktigt än att JAG ska bli mamma , ska lixom få en bebis :) .
Men tanken får mig att le , jag älskar tanken & känslan jag får i kroppen .
Efter jag har vart hos barnmorskan & tittat m.m , efter det så kommer jag nog verkligen förstå att jag har en bebis i magen .
Jag hoppas verkligen att vi kommer bli dunder föräldrar , lr vi kommer att bli det helt säker på det !

Nej jag vet inte vad jag ska skriva än , har så mke i huvudet just nu så det går inte , de går inte att skriva , fundera lr knappt prata om det . Efter barnmorskan så kommer nog det mesta ramla på plats skulle jag tro :) .


Mamma Caroline & Pappa Claes , dunderunderbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0