Nått händer

Nånting händer i min kropp , jag kan absolut inte säga precis vad det är , men det känns & märks .
Jag är jätte svullen om magen , är hungrig hela tiden , mina bröst är så sjukt öma så det går knappt att ha bh .
Men ändå när det är såhär lite små jobbigt , så myser jag ändå på nå vis utav känslan .
Det är bra knepigt :) .
Men jag vet ju vad det är som håller på & utvecklas i min kropp , underbart <3 .
Vi va & hämtade en bil till pappa min idag & dom hade två små barn , gud va mysigt det är att sitta & titta på dom bara , hur dom ler , hur deras ögon tindrar :) , åååh vrf går tiden så sakta för :p ?
Nej jag ska njuta utav tiden när magen växer , för sen har jag så många år att njuta utav att ha ett barn , ett barn som alltid kommer att vara mitt , usch jag älskar det här :) .

Nej nu ska jag äta nånting , IGEN :) .
Sen ska vi till Anna & Jonas ikväll , det ska bli kul <3

Jag älskar min underbara Claes & den lilla som utvecklas i magen <3


Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

grattis till graviditeten gumman , är riktigt glad för din skull ! :)<3

2009-02-01 @ 18:42:27
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0