Michael Jackson

Jag måste bara säga att han har gjort ganska många bra låtar..
Han är en jävel på att göra musik & hans röst är ju förjäkla bra tkr jag .
Men allt han har gjort mot barn m.m är väl värre , men jag skiter i vad han gjorde & inte gjorde , hans röst är bra :)
http://www.youtube.com/watch?v=latLyAI_mbU

När man sitter & lyssnar på hans musik & tittar på videona & tänker : Han är död .
Jag får nästan rysningar i kroppen , inte för att jag sörjer honom lr nå men det är ju ändå tråkigt att nån så stor människa har dött.. Det är väl aldrig kul att människor dör , men han va ju inte gammal & han hade ju några år till framför sej..

Vila i frid Michael .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0