Trivs

Ja jag trivs med att ha mamma här :) , det är mysigt tkr ja :) .
Idag så kommer Annika & Percy hit oxå , vi ska käka middag allihopa & till efterrätt så blir det äppelpaj & grejer :) , sen ikväll blir det film & myyyys ♥
Har vart i byn idag & handlat & visa mamma runt i " stora " byn haha , men det finns ju en del grejer ändå här i lilla byn :p .
Fast det är ju en fis i rymden emot Uppsala haha .
& imorn blir det tårta & grejer & på lördag , Annika fyller ju år imorn :p .
Aldrig fel att gluffsa tårta tkr ja haha xD .
-
Usch va jag lääääängtar till Ultraljudet , ååååååh ge mig den 30 mars ♥ .
Vill veta hur långt jag har gått & allt ju , men runt 16-17 tror ja & barnmorskan , men det får vi ju se då :D .

Nej jag skriver mer sen , är fullt upp här med två schäfrar & grejer :) , katten vågar inte ens gå fram ( stackars liten :( )
Men jag skriver senare , hej så länge !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att jag å hundarna fick sova hos er!!Eller sova förresten..råttorna slogs å levde om,hundarna oroliga,Ronja skällde mitt i natten.....ja ja hur som helst va det så skönt å få komma upp till er!!Ville inte åka hem!!Längtar efter er!!Kram!!

2009-03-14 @ 09:30:06
Postat av: Mamma

Jättemysigt å få komma upp till er!!Tack för att jag å hundarna fick komma å härja lite med er:)!!Saknar er.... Kram!!

2009-03-14 @ 09:35:43
Postat av: Mamma

Jaha ja,först händer inget å nu e d två inlägg....hmmm...datavärlden!!

2009-03-14 @ 09:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0