Bvc

Har vart på Bvc idag & vägt å mätt , han har gått upp 580g sen den 26e & nu är han 56 lång , jag lär ju börja på gym om man ska orka bära runt på honom som han går upp haha ;) .
Men är jätte glad över att han går upp som han gör ist för att går ner lr står still i vikten..

Våran ängel blir bara bättre & bättre med sovningen , igår gick vi & la oss 12 , han sov i sin egna säng t.o.m å halv 6 imorse vela han ha mat , sen väckte jag honom halv 9 för att han skulle hinna äta innan vi skulle till Bvc , så han är riktigt duktig faktiskt :) .
Nästan så man blir lite bortskämd ju :p .

Imorn bär det av till Uppsala , läääängtar , får se när vi åker hem därifrån om de blir söndag lr Måndag..
På söndag ska jag ta mig till Gränby & köpa ny jacka å kanske nån tröja , så man får se lite fräschare ut än att gå i Claes kläder ;) .
Varenda kg är ju inte borta än , men de kommer så småning om..
Börjar trivas mer & mer med min kropp nu , börjar acceptera den mer efter förlossningen :) .
Kroppen kommer ju inte se ut som den gjorde innan , men de gör inte så mke faktiskt , de är bara att acceptera de.. & mer kommer den förändras eftersom jag vill ha fler barn :) .
Jag vill skaffa fler barn nu så de är gjort lr hur man ska säga men ändå så vill jag vänta , man har ju tid på sej , jag är ju faktiskt bara 20 än & hinner skaffa fler innan jag blir 30 !
Vill iaf ha ett till innan 24-25 , så man inte hinner bli för gammal ;)
Nejdå , skämt & sido :)


Ni som har två barn hur stor är ålders skillnaden mellan era barn ?
Ni som har ett barn & tänker skaffa ett till , hur stor ålders skillnad vill ni ha typ på era barn ?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja kanska kan följa med till gränby ? så kan vi fika där ?

2009-11-05 @ 16:23:11
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: Camilla i voxna

Ni som har två barn hur stor är ålders skillnaden mellan era barn ? : Hehe, 35 minuter=)



2009-11-05 @ 19:59:50
Postat av: Nathalie

Jag vill ha 2 år så att nästa ska komma 2011. Men tyvärr så går ju inte det nu om man ska tänka anvsvarsfullt.:/ Så jag antar att det blir typ 3-4 år mellan.

2009-11-05 @ 20:30:51
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: Bella

hej vad kul att han växer o sover bra. själv har min knodd inte tittat ut än, bf+6 idag. fustrerad till max!!!!!! vi vill nog ha 3 år emellan våra barn!

2009-11-06 @ 11:23:18
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

Vi vill ha ca 1,5 - 2 år emellan, eller jag iallafall, ska försöka övertala gubben. =)

2009-11-06 @ 18:55:38
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: Milo

Vi har 6år mellan våra barn =) ...

2009-11-18 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0