:)



Nappen Ella & Tobbe hade köpt åt lillskrutt :)
Så nu kan även han vara med & heja på bästa laget :D
Har vart till Ella & Tobbe idag & hälsat på & spelat Wii , fyfan va kul det är men tråkigt när ingen vill spela me en ;)
Vill oxå ha de !



RÖKSUGEN !
yes , jag har vart rökfri enda sen den 2 februari tror jag det är , men HELVETE va röksugen jag är varje dag , jag känner den goda smaken i munnen hela tiden , as jobbigt :( !
Vad ska jag göra ?
Jag vill RÖÖÖÖÖÖÖKA , men ändå inte !
Jag blir tokig!!!!


En fråga till er gott folk med barn , hur ofta badar ni era barn ?
Jag badar Tino ungefär 2-3 gånger i veckan , är de för mke lr för lite ?


Kommentarer
Postat av: Ella

Så stilig han blev :D

Tack för en trevlig dag. Och du, Tino är intressantare än wii, därför jag ledsna på att spela ;)

2009-11-22 @ 19:12:57
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Jessics

Jag badar moa varenda kväll inan hon ska sova. Men när hon var mindre vr det inte så ofta. Gör det nu bara för att få en rutin när hon ska sova, så hon förbereder sig på att göra sig klar inför natten!

2009-11-22 @ 21:08:35
Postat av: Annika

Vilken pose bild han gör ;) Hihi va fin han blev med nappen :D

2009-11-22 @ 22:24:32
Postat av: Carin

Kämpa på Caroline!! Du kommer att klara röksuget, ge inte upp, jag tycker du är jätte duktig som inte röker! Bra gjort!



Kram

Carin.

2009-11-22 @ 23:45:40
URL: http://caarinn.blogg.se/
Postat av: Malin- Mamma till Ebba.

gud va ofta jag badar Ebba 1 gång i veckan dom behöver inte mera. =)

2009-11-23 @ 11:31:37
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Säger som Malin! Vi badar Livia 1 gång i veckan! Man ska inte bada dom för ofta!

2009-11-23 @ 12:00:55
Postat av: Sabine

Alice badar 1 gång i veckan i sin balja. Men ibland får hon ta ett halvt dopp i handfatet om hon bajsat väääldigt kladdigt:P Jag vill med ha Wii. Dock hatar min sambo de så det är nog ingen risk att det köps in här, inte gemensamt iaf. Även om du är röksugen så väg för och nackdelar emot varandra. Att det är gott är inte värt de helt enkelt. Jag är med så röksugen nu men jag ska inte röka, det har jag lovat mig själv. Håll ut!

2009-11-23 @ 12:28:58
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Milo

Jag badar Keane 1 gång i veckan . Man ska ej bada dom så ofta när dom är så små , huden kan lätt torkas ut, därimot "vardags tvättar" jag honom varje dag så som under hals och i vecken :)

2009-12-13 @ 12:12:53
Postat av: martina

Vad duktiog du är som varit rökfri så länge:) jag badar isabelle 2 gånger i veckan:)

2010-01-22 @ 11:01:32
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0