Uppsala

Blir lite dålig uppdatering när man är här , har fullt upp hela tiden & har man inte de så är man så trött så ögonen går i kors nästan .
Igår kom vi ner , bussresan gick kanon me Tino , han va så otroligt snäll :) .
När vi kom ner så åkte vi hem hit & käkade mat sen åkte vi till min mormor så hon fick snusa lite bebis & mysa :) .
Idag har vi vart på shoppingrunda , alltid lika kul..
Men tror inte mamma tycker de hehe :p
Det vart en hel del kläder till Tino , ska lägga upp bilder när jag kommer hem :) .
Sen vart de Leggins , Linne & en tunika till mig , skönt me lite nytt .
Sen vart de Ikea , köpte en till kudde till Tino & mina ÄLSKADE doftljus , jag bara ÄLSKAR doftljus , jag är helt TOKIG i dom :D .
Claes blir galen på mig när vi går på Ikea , jag lägger ut så mke pengar på doftljus jämt :p .

Imorn kommer min stora prins ner , åh va jag längtar..
Blir tokig utan honom !
Jag bara ÄLSKAR den karln :love:
+ att vi ska till Raggarö mitt på dagen , myyyyys ♥

Signe , jag tänker på dig , du finns i mitt hjärta !
Lämna oss inte , kämpa älskade du..
Känner mig så värdelös när jag sitter här nere & kan inte göra nånting ;(




Nu ska jag sätta mig i soffan med min lilla prins & mysa lite :)
Hörs mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0