Uppsala

Yes nu är vi i Uppsala , så skönt att komma bort ifrån allt & få komma "hem" ett tag :) .
Uppsala är jag född i , uppsala kommer jag alltid att känna mig hemma i , uppsala kommer alltid vara mitt hem !

Känns lite konstigt att vara här med Tino , har ju alltid varit här när jag har haft en stor mage bara ju & nu är magen borta & han är hos oss , riktigt mysigt men konstigt :p .
Imorn ska vi åka till Pia , mamma ska träna & jag ska visa goingen för Pia så hon får snusa lite bebis hon med :D . Sen efter det så ska vi hem & fixa maten för runt 18 blir det mat med mormor & morfar , får se om moster , bosse & kusin stannar på mat oxå , hoppas de :) .



Tycker ni det är kul när jag ställer frågor lr tkr ni de är jobbigt :P ?
Hoppas ni tkr de är lite kul för nu kommer de ännu en fråga ;)

När började erat barn med napp ?


Tino har börjat med napp men han använder den typ max 30 min per dag & de tkr jag är bra att de inte är mer :)

Kommentarer
Postat av: Camilla i voxna

Våra fick napp när dom låg på sjukhuset och jag var dålig efter operationen, dom kunde inte amma så då fick dom napp när dom var tuttiga.. Efter det så har dom bara haft napp när dom sover.

2009-11-06 @ 23:14:01
Postat av: Ella

Jag tycker det är kul när du ställer frågor, men det är inga frågor jag kan svara på, ännu, men det är kul i alla fall. Vi måste ses när ni kommer hem, ut och gå eller nå sånt som sist, och äta god mat :D

2009-11-07 @ 09:44:34
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror nog att dom flesta barn börjar med napp redan på BB faktiskt...

2009-11-08 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0