-

Rubriker är inte riktigt min grej , vrf ska man ha de för :p ?
Va är de för dåre som har kommit på de ;) ?

Nej men iaf , idag har jag & Tino haft en moffadag , imorse kom pappa hit & drack kaffe å myste & prata skit , sen tog jag mig en promenad sen kom han hit & hämta mig & lillskrutt så åkte vi till byn å handlade , sen åkte vi hem till pappa & lagade mat å så :) .
Pappa min längtar nog till Tino kan åka hjuling med honom så han kan åka runt & skryta med honom :p .
Men det står väl inte på förns Tino är så gammal så han kan åka runt :) .

Imorn blir det Bvc & väga m.m , sist vi va dit så höll hon på att få en chock för Tino hade gått upp 310g på 5 dagar , hon skrek nästan rakt ut haha...
Man kände sej nästan lite dum , men han får ju äta när han vill så & hellre att han går upp än ner iaf :) .
Min lill tjockis de där haha !
Kanske ska ta en tur & kolla om de finns nå barnkläder på byn till lillskrutt , han har ju växt ur st50 redan , hur ska de här sluta :o ?
Han börjar bli en stor & redig karl ;) .


Nu kallar Tino på mammsen , han är nog sugen på lite mat så då ska min lilla karl få de ;) .


Ni som har två barn , hur kändes de att få det andra ?
Jag har redan börjat fundera på de :o ...
Nej de är ingen på g än , men klart Tino ska ha syskon nångång i framtiden & när vet man aldrig ;)
Skulle vara kul om ni vill kasta in en kommentar om de :)

Men klart ska jag mysa med Tino ett bra tag framöver , men sen så får de gärna komma 1 lr 2 barn till :) .
För självklart ska jag ha fler barn :) !

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3

Det är ju samma känsla att få andra barnet som när man får det första.

Men det är MER än dubbelt jobb med 2 barn än vad det är med 1 barn :)

Det är strängt, men det är ju oxå värt det :)

2009-11-03 @ 12:33:37
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0