Bröst

Sådär ja , nu har jag fått mina bröstvårts skydd så här ska ammas , men de har ja gjort hela tiden...
Men det blir nog lite skönare nu & snäckor har jag fått låna av Helen , tack så mke :) .
Skulle amningen sluta funka då blir ja lite ledsen , tkr de är så mysigt att amma , sitta där & titta på den lilla käken som rör sej , sitta & titta på alla fingrar å tår , den underbart vackra ansiktet m.m , de finns inte ord :)

Tino's mormor åkte hem idag , tråkigt & tomt :( .
Men vi ska ner över snart så du får hon snusa bebis igen :) .
Tänk va jag trivs som mamma , jag älskar att ta hand om min lilla krabat .
Skulle aldrig vela ha de här ogjort !

Förresten så håller jag på & skriver förlossningsberättelse så den kanske dyker upp här om nån dag för er som är intresserade :) .

Nej de vart en tråkig uppdatering , men ska laga mat nu sen kommer Tino's morfar å hälsar på .

Förresten idag beställde vi en reg.plåt åt vagnen , en "egen" gjord :) .
Vrålåket måste ju ha en reg.plåt som inte är som andras :p
& hans namn finns inte på dom i affärer så då vart de en ifrån internet :) .

Hörs mer .
Kramar


Kommentarer
Postat av: jezzza

Åh så din lille har kommit nu!! Jag väntar som bara den på min!! den är 8 dagar försenad nu och väntan är sååå orättvis!! :( men den kommer väl när den tycker att den är redo att möta värden ;)



Stort GRATTIS till er!!!

2009-10-11 @ 16:08:53
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0