Grädde

Har vart till Bvc idag & Monika vägde Tino & sen frågade hon om jag har grädde i tuttarna haha..
Han har gått upp över 300g igen på en vecka , men de är ju bra att han går upp :D .
Nu väger han 4320 & är 53 lång , lillskrutt börjar bli stor han :) .

Usch vilket skitväder det är idag , jag som vill ut på långpromenad men de tänker jag då inte nu när det regnar e :( . Hoppas på bättre väder imorn så man kan ge sej ut på promenad !

Blir ett kort inlägg nu för Tino är hungrig & Claes jobbar kväll denna vecka så jag har inte så mke tid över till data lr nå , måste ju pyssla om min dunderunderbara son :) .


Men tänkte ställa en fråga till er :) .
Vilket är de bästa sättet ni får era barn att sova lr vad gör ni för att dom ska somna fort lr hur man ska säga :) ?

Inte för jag har några stora problem att få honom att somna men de kommer väl nån sån dag oxå när man får de så några tips skadar inte då e :)

Kommentarer
Postat av: L* blivande mamma

Tack för din kommentar! Hoppas allt är bra mer er? Grattis till din fina son!! :)

2009-10-26 @ 15:37:02
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Pety

men vad säger du?! haha människa. fin du oxå :) tack iaf det värmer :)

hmm för att få Isabel att somna så brukar mat såklart vara till stor hjälp haha. efter hon har ätit å rapat en masssa så får hon ligga på mitt bröst.. det brukar göra susen :) hon är inte så omöjlig min lilla plutt

2009-10-26 @ 16:12:40
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Jessica Olsson

Så som tino väger nu och längden. Så stor var Lea när jag födde henne.. Eller 4260g och 53 lång.. Hon var en riktigt stor tjej hon :)

2009-10-26 @ 17:11:35
URL: http://www.jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: thess, 17 år och mamma

Hej! Tack för din fina kommentar, hehe dock är magen inte riktigt lika snygg framifrån... :p Men känner mej ändå nöjd över hur den ser ut nu med tanke på vad den varit med om ;) När man kommit igång och träna, och solat lite så bristningarna bleknar, så kommer det förhoppningsvis se bättre ut!

Apropå det du skrev i inlägget om att få barnet att sova på kvällen, jag ger alltid Savannah mat vid nio-tiden på kvällen, ibland får jag väcka henne då vilket inte är så roligt men det känns bra att träna på det här med rutiner redan nu även om hon bara är en månad. Men då får hon ordentligt med mat och sen sover hon gott, då sover hon flera timmar vilket ju är skönt. Så det är väl det enda jag gör, hon är ju så liten än.

2009-10-26 @ 17:39:27
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Jessica Olsson

Ja i efter hand så här så kan mam inte fatta hur man fått ut dom :S Vi kvinnor är underverk :D

2009-10-26 @ 18:51:58
URL: http://www.jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

Ja jag älskar det. Tack. Ni har det också fint hemma. Jag vill måla om överallt igentligen förutom vardagsrummet då som jag redan målat och tapetserat men som sagt onödigt då det bara är hyresrätt.

2009-10-26 @ 21:41:50
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0