Men

tänk va folk ska klaga , jag skriver väl på vilket vis jag vill & tkr ni inte om det viset jag skriver på så läs inte min blogg !
Jag tänker inte ändra på mitt skrivande bara för folk tkr de..
Jag är inte den bästa på att skriva & formulera lr stava , men de är jag & ni får ta mig för den JAG är !
Tänker inte vara nån annan lr försöka vara nån annan bara för vissa inte tkr om sättet jag skriver på..

Jaja , nu har jag klagat lite iaf !


Idag ska vi till vårdcentralen med Tino's öga , min lilla knorris har fått ögoninflamation , tkr synd om honom !
Hoppas vi får nån medicin lr nånting åt de så de går över nångång..
Men han är inte kinkig iaf , de är skönt :) .
Sen efter det så funderar vi på att åka till Claes farmor som inte har sett honom än så hon oxå får snusa bebis :) , vem tackar nej till de :p ?

Nu är de klart , den 6e november åker vi ner till Uppsala & hälsar på :) .
Den helgen blir våran lilla pojk 1 månad & Claes kommer fira sin första farsdag :)

Måste skryta lite , våran sötnos har sovit själv hela natten & bara ätit en gång så jag känner mig helt utvilad nu & de är inte helt fel :D .
Fler såna nätter skadar ju inte :)


Nej nu blir de blöjbyte , sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0