sex

Inatt fick man sova 3 timmar sen vart de matning sen 3 timmar till , 6 timmar duger gott & väl för mig , känner mig utvilad t.o.m :) .
Lillkillen börjar bli duktig på att sova på nätterna , de klagar vi inte på..
Men de är mysigt att sitta & snusa på honom på nätterna med , se honom ligga där så liten & underbar..

Idag ska vi vänta på att barnmorskan ska ringa & kolla hur vi mår m.m , ska se om vi kan få komma dit en snabbis nu när vi ändå ska ner till Bollnäs så får hon slå ett öga på honom så jag slutar oroa mig , men de är väl så när man är nybliven mamma , man oroar sej för minsta lilla :p .
Men alla säger att han är så fin & de kan då absolut inte vara nå fel på honom , men ändå så oroar jag mig & vill ha ett sånt svar ifrån nån "kunnig" :p .
Haha så man kan hålla på..
Men hellre får dom kolla honom en gång för mke än en gång för lite !
På Onsdag ska vi till sjukhuset & kolla hans arm m.m .

Nej nu ska jag hoppa in i duschen medans min prins sover så ska vi till Bollnäs sen :)
Uppdaterar mera sen
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0