Stånk Tino

Vilken natt :p , kl 10 igår så bestämde jag att varje kväll runt 10 så ska vi hoppa i säng iaf lillskrutt..
Trodde han skulle göra mammsen stolt då , han låg & sov så fint i min famn innan & sen gick vi in till sängen & så la jag honom vart min lilla karl hysterisk , inte skulle han sova själv !
Vi höll på ett tag sen hamnade han såklart i våran säng IGEN , men denna gång va han inte tyst , han har vart ledsen ungefär hela natten , vet inte vrf :( .
Tror de är hans mage , för först gallskriker han sen blir han tyst ett tag sen gallskriker han igen & de är varje kväll nästan , vad gör man åt deras lilla mage :( ?
Tkr synd om mitt lilla hjärta..

Idag har vi vart till Bollnäs en vända med pappa , handlat lite mat & grejer :) .
När vi va inne på coop & handla så hann jag igenom halva affären sen vart Tino riktigt arg & skulle ha mat BUMS , så de va bara att lämna över grejerna till pappa & gå ut till bilen å ge honom mat , han hade faktiskt inte ätit på 4½ timme , han brukar ha 2 timmar mellan måltiderna annars så han hade verkligen dragit ut på maten då så jag förstår att han vart så jäkla arg :p
Så imorn får vi åka till byn & handla det vi ska ha eftersom jag fick inte ens med mig hälften hem idag , men de är väl sånt man får ta när man har små skitungar :) .

Jag har blivit läskberoende :o , jag måste ha läsk varje dag annars blir jag typ grinig :o . Måste sluta med de , kan ju inte dricka läsk hela tiden :p .
& jag kan knappt äta längre , har tappat matlusten & får ont i magen om jag äter , men jag tvingar i mig mat för att mjölken ska fortsätta flöda , vill verkligen amma så jag måste bli duktigare på att äta nu !
Men är inte Claes hemma så skiter jag i att äta , tur att pappa typ tvingar mig att äta hos honom nu så jag får mat i mig :) .

Hua nu vart de ett långt inlägg igen :p , måste ta min lilla gnällspik nu..

Har ni tips till mig om hans mage så får ni gärna skriva de :)


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ella

Kram på dig! :)

2009-10-28 @ 20:15:39
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: erika

min 3 veckor gamla pojk skriker nästan hela tiden av mag ont och sover inte på dagen, bara lite på natten. så var å köpte semper magdroppar som tydligen ska hjälpa. så pröva det

2009-10-28 @ 20:20:40
Postat av: Marie Ellas mamma

Har du provat miniformdroppar dom finns på apoteket.Dom hjälpte Ellas syskon hennes storebror hade kollik Ha det bra

2009-10-28 @ 21:39:37
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Vi provade både minifom och semper dropparna på Livia, tyckte själv att det funkade. Fördelen med semper dropparna är att du bara ger några doppar om dagen medans med minifom så ska du ge typ 10 droppar vid varje måltid!

2009-10-29 @ 01:00:47
Postat av: Nathalie

Hur tänkte du få din 3 veckors bebis att få rutiner redan?. Man kan ju inte anpassa bebisens liv till sitt eget utan man måste anpassa sitt liv efter bebisens.(: så har iaf jag fått lära mig.(:

2009-10-31 @ 12:35:21
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0