-

Sånt här med rubriker är inte riktigt min grej :p .
Men det är då Måndag , igen , usch vad tiden rinner iväg , hur ska det här sluta ?
Snart sitter man ju & planerar sin 50års fest om de ska fortsätta såhär :s .
Hoppas den saktar in lite snart , speciellt när bebisen har kommit så man hinner njuta riktigt ordentligt , men det är ju bara önsketänkade säkert...
Jag har tvingat mig själv på en promenad , har man hund så lär man ju ut fast man inte jämt riktigt vill lr orkar , men nu är de gjort iaf & flickan min är nöjd :) .

Jag däremot är väl inte den lyckligaste idag , har så fruktansvärt ont i revbenen !
Jag vet absolut inte vart jag ska ta ivägen , de blir bara värre å värre nu .
Har tagit 2 alvedon för att se om de släpper lite , hoppas !
+
mina sammandragningar blir värre , trycket neråt är otroligt läskigt..
Ibland stannar man upp & typ funderar : Är bebisen på väg ut ?
För ibland blir trycket så fruktansvärt hårt så de känns som att bebisen håller på & kryper ut , läskigt !
Men snart är de över , så slipper man oroa sej över när blir det..

Efter maten
idag så ska vi till Claes mormor & ge henne lite jobb , vi ska lämna lite filtar & så :) .
Hon ska sy till barnvagnen å sånt , hon har t.o.m vart hit & måttat barnvagnen & sen håller hon på & bäddar i ordning vaggan , tänk va mysigt :) .
Det verkar vara fler som längtar efter "henne" .
Många som tror det är en flicka & jag drömmer bara om en flicka , så då kommer de väl en pojk bara för de haha .
Men jag tror på en liten tjej !
Snart vet vi :)

Vart ett halv långt inlägg , men ett tråkigt !
Kanske skriver nå mer sen , hörs !


Kommentarer
Postat av: Pety

Undrar om vi får lika eller olika kön.. ska bli spännande som fan :D

2009-09-07 @ 16:06:09
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0