-

Tänk va tiden går sakta , det är ju nästan sjukt !
Har iaf vart i Bollnäs idag & fördrivit tid med Anneli , handlat lite små saker som kattmat & hundben.
Kattmaten är ett måste att ha hemma nu utifall vi ska åka in på BB , Raiha åker ju till farmor så henne är de ju inge synd om alls :) .
Men farmor åker ju hit & matar min lilla bebis varje dag & tar hand om honom så därför tkr ja de är viktigt att ha hemma så hon inte står utan .

Imorn får vi se om de blir en road trip på 60 mil till hemlig ort , tänker inte säga nå förns allt är klart :) .
Men att vi ska på road trip kan jag häva ur mig iaf ;) .

Jaja , nu ska jag åka till pappa & äta mat , vet att de blir väldigt tråkiga inlägg men jag mår inge bra , vet inte vad det är , känner mig as konstig.. Menmen de går väl över :) .

Kram på'er


Kommentarer
Postat av: Nillan

hmm nu är det väl snart dags för dej att få liten..må så gott

2009-09-26 @ 21:01:52
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0