Dålig

Ja jag vet att jag har blivit dålig att uppdatera nu , vet inte vrf..
Men de blir väl så ibland :p .
Men iaf så va jag , Älsk , Ella & Tobbe på bio igår å såg "Flickan som lekte med elden"
KANON BRA FILM...
men man måste nog se 1:an innan man ser 2:an , annars så fattar man inte vissa saker tror jag .
Jag tkr båda filmerna är riktigt bra , jag rekomenderar dom :) .

Idag blir det föräldrautbildning , när 2 blir 3
Sen direkt efter det så ska vi till Mvc , hoppas alla värden å de ser bra ut :) .
Är så orolig att nått ska vara fel , för de har blivit så lungt i magen , lr ska de bli de nu ?
Usch va mke tankar som far omkring i huvudet , de är sjukt !

Men gud så jag längtar till förlossningen , jag börjar se framemot den..
Det verkar vara så otroligt mäktigt & kraftfullt , jag längtar tills man får känna den där kraften dom pratar om :) .
Smärtan tar vi då , de ska vi inte tänka på nu :p .
Men så jag längtar tills jag får upp våran ängel på magen & se vad de är för en liten , om de är en pojk lr flicka :) .
Tror en flicka , men de vet man ju aldrig , min känsla kan ju vara helt åt skogen haha..

Nej jag ska göra mig en kopp morgon te innan jag gör mig iordning för Bollnäs :) .
Kram på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0