Dåligt

Tänk va dålig man har blivit på att uppdatera , undra vrf :s ?
Nu när man har all tid i världen nej då skriver man ingenting , men när man har fullt upp då försöker man verkligen få tid till att skriva nån rad..
Men om ett tag så finns de nog inte så jätte mke tid , hoppas ja :p .
Men man lyckas väl ta sej tid då , ska försöka göra det iaf & hålla er uppdaterad :) .
Claes ska ju vara hemma några veckor nu , börjar att vara hemma på Måndag..
Det känns skönt att få ha honom hemma ett tag , kanske man ska passa på att åka ner till Uppsala & visa upp miraklet ( om h*n kommer ut nångång :p ) .
På lördag är de ju beräknat , men tror jag kommer gå över helgen & nån dag in i nästa vecka men sen så tror ja h*n kommer , är inställd på de iaf :)
Om h*n inte tittat ut på Tisdag så ska vi på ultraljud igen & kika , men hoppas jag slipper de :p .
Men de är sånt som märks :) .

Jag undrar om man ska gå & sova , sover ju inte så mke på nätterna mest på dagarna.
Förstår inte vrf de är så , nätterna springer man på toa hela tiden , MINST 1 gång under 2 timmar , så jäkla drygt :/ . Men de är väl trångt överallt nu åt pyret & mina organ..
Men snart blir de inge toaspring då blir de säkert bebis-spring ist , men de är nog roligare de än att springa på toa :p .

Men titta , jag fick ihop några rader bara sådär ändå :) .
men nu sviker jag er här & vankar i säng :) .
Gonatt .


Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh jag springer med hela nätterna. En gång varje timma vaknar jag. Är precis som om min kropp är inställd på just kvart över.. Så frustrerande! Hoppas din lill* tittar ut snart, jag är nyfiken på en förlossningsberättelse(trots att jag läst hur många som helst:P) innan det är dags för mig:)

2009-10-01 @ 00:26:15
Postat av: Mia "MissMarilyn"

Heej!



Ja nu har vi inte långt kvar.

Men jag räknar också att få gå över...

Hoppas bara man inte får gå över i flera veckor, det blir nog lite drygt...



Vi får hålla tummarna att de där värkarna sätter igång snart =) =)



2009-10-01 @ 15:12:22
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: Maria

svar; hehe ja precis, eller så går du över och jag får tidigare än bf så ligger vi vägg i vägg och krystar ;) haha

2009-10-01 @ 16:45:02
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0