Föräldrautbildning

Idag har vi vart på föräldrautbildning igen , mke trevligt :) .
Är så glad att man hamnade i en otroligt trevlig grupp , det blir liksom mke skratt & dom är så lättsam .
Har även blivit bjuden på kaffe nån dag hos ett par i Viken , mke trevliga & ska ha bebis runt den 20 oktober :) .

Jag funderar även stort på att gå på Bvc i Bollnäs för babymassagen , pratade med en kvinna där som är syster till våran granne :) .
Men hon kanske skulle fixa in mig ändå om jag väljer att gå här i Byn , men alla är ju så underbart trevliga i Bollnäs tkr jag så man är ju lite sugen på att vara kvar där fast de är en bit att åka..
Men vi får se när den tiden kommer .

Mamma min kanske kommer upp till vecka , de får hon mer än gärna !
Hon är saknad !
Tänk vad beroende man är utav sin mamma fast man är 20 år , bara att kunna ställa en fråga betyder så otroligt mke för en ju .
Hon har ju liksom funnits där hela mitt liv även pappa .
Jag älskar er otroligt mke ! ♥

Satt
& funderade på en sak nu när jag åkte till Bollnäs..
Jag ville ju ta reda på kön förut , men är glad att vi inte gjorde det .
Att kolla kön "hjälper" ju en bara att kunna köpa saker tkr jag & sen är de ju inte ens säkert att det blir just det könet som visades på UL .
Va en tjej nu som skulle ha en pojk , men det kom ut en flicka..
Hur kul är det ?
Jag är glad att vi inte vet , för nu när vi kommer till förlossningen & de så kommer de lixom bli så spännande att se vad det är för liten krabat som har legat där inne & även om man trott rätt :) .
 
Jag längtar tills jag bara får känna på h*n ♥


17 dagar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men babymassagen är väl öppen för alla? alltså även om man går till bvc i alfta får man ju gå på den som är i bollnäs. Det blev iaf vi erbjuden och har också gjort =) jätte mysigt, vi träffas ännu =)

2009-09-16 @ 21:37:25
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0