Mensvärk

Har knappt kunnat sovit inatt , har haft sån "mensvärk" & ont i revbenen..
Vet inte va jag ska ta mig till , hoppas det är dags snart för har verkligen ledsnat på det här nu !
Maud va hit imorse & hon tror att de kommer sätta igång snart , ska ju till Bm imorn & dom ska kolla mig & allt sånt , så får se vad dom säger :) .
Hoppas de är över snart...
Jag kan knappt gå på toa längre , jag får sånt tryck neråt så jag gråter nästan , vad ska jag göra ?
Asså spelar ingen roll hur jag sitter , lutar bakåt , framåt lr nå så gör de ont , först trodde jag att jag va skitnödig men de va inte de för de är ifram de verkligen VÄRKER..
När de gör så ont nu hur kommer de då vara på förlossningen :s ?
Jag har aldrig känt sånahär värkar förut...

Snälla ge mig tips , NÅN ?

Kommentarer
Postat av: Ella

<3

2009-09-08 @ 12:01:44
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla med bm eller förlossningen låter som det kan vara på G

2009-09-08 @ 12:44:05
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Om du är bajs nödig och det inte går att bajsa så är det verkligen på gång :o

När jag kände att jag var bajsnödig så var det dags att krysta, och plupp så var Jonas ute efter 13 min.

Vattnet måste ju inte gå först, dom kanske måste ta hål på hinnan t.o.m :o

Ring din barnmorska :O!!

2009-09-08 @ 12:48:41
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Jessica/Julia

det låter verkligen som att det är på gång, lika bra att du ringer nu och frågar för det kan ju vara värkarna som är igång! kramar i massor! <3

2009-09-08 @ 17:17:37
Postat av: Anonym

Ja nu kan de vara på g om du har sånna hemska värkar.. Vattnet gick inte för mej så dom fick spräcka hinnan så du ska ju inte vara för säker på att vattnet går för dej.. Hoppas de är bättre nu iaf!

2009-09-08 @ 21:59:07
URL: http://elinwilliam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0