Mvc

Hjärtljudet : 130
Magmåttet : 33

Bebisen höll verkligen på att skrämma skiten ur oss idag !
Hon satte hjärtljudsmaskinen mot min mage & så tittade hon på den & sen mig å så frågade hon : Vad brukar hjärtljudet vara ?
Jag : 136 är det vanligtaste.. Vadårå ?
Hon : det slår 111 nu , men vänta..
Så ruskade hon lite på min mage , då vaknade bebisen & så slog de som vanligt igen :) .
Lilla skitungen tog bara en powernap ju sådär på eftermiddagskanten :) .
& jag hade inte våran gamla Bm idag , hon är på kurs så vi hade en annan...
Bm gissade på att min bebis kommer väga runt 3,3 , OM jag går hela tiden ut sa hon :) .
Hon kände även på magen & bebisen ligger verkligen långt ner , som h*n har gjort ett tag nu ju & sen ska jag hålla koll på värkarna å så lite , får börja göra de nu så man vet :) .
Hon trodde även att min slempropp har gått lr kommer göra det snart pga att mina flytningar är som dom är...
Det har gått bra idag , förutom bussresan hem , fyfan !
Så de blir inte så mke bussåkande nu...


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att allt var ok :) Snart är den lille här :)

2009-09-09 @ 20:09:26
URL: http://annamariasoder.blogg.se/
Postat av: Maria

du ska inte lyssna så jätte mycket på slemproppen, den gick på mig när ja va in på sjukhuset i gävle, alltså flera veckor sen och ändå har de inte hänt mer än såhär :) alla "skrämde mig med att ja skulle föda inom ca 2 veckor men så är det inte (:

2009-09-09 @ 20:31:27
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Ella

Va mysigt att höra ljuden. Fattade liksom att det verkligen va en bebis där :)

Kram

2009-09-09 @ 21:49:47
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Fia

Heej



En liiiten fråga, jag e oxå gravid (vecka37)...hur har dina flytningar förändrats nu på slutet?...



Kanske lite personlig fråga...:S

2009-09-09 @ 22:53:27
Postat av: Pety

skööönt att allt var sådär bra :D

2009-09-09 @ 23:25:32
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0