Ont

Jag vet inte vad det är som är fel & jag kan inte säga precis vart jag har ont heller..
Klämmer jag & trycker på revbenen så gör de inte så ont , bröstet är jätte ömt , men inte så de gör jätte ont..
Men ändå så gör de sviiiiin ont där nånstans , jag kan knappt andas :/ .
Har sovit skit dåligt inatt , hoppas de släpper snart !
Usch vad jag börjar ledsna på allt sånt här nu..
men det är ju bara 15 dagar kvar som tur är sen får jag min älskade bebis ♥.

Ikväll blir det Anna & Jonas , Jonas hade kommit på nått vi skulle äta så vi ska dit & äta nånting & titta på Småstadsliv , både 1 & 2 :) .
Har ju inte sett nån utav dom så de ska bli skojj & se vad de är folk pratar om :p .
Inte ens Älsk som kommer härifrån har sett dom haha..

Kanske uppdaterar mer senare , men nu ska jag titta klart på
Vakna med the voice
sen kanske göra nån nytta om jag orkar , har iaf tagit mig en varm & skön dusch..
Har vart vaken sen halv 7 bara för smärtan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0