Söderhamn

Har tillbringat dagen i Söderhamn med Anneli :) .
Haft en mke trevlig dag & spenderat en massa pengar , uscha..
Tänk va fort det går att göra av med pengar , de är sjukt egentligen :p .
Det som följde med hem va
- 2 bebispyjamaser
- 3 nappar
- 2 nappar till nappflaskorna
- Benvärmare
- Amningsbh
- Mascara
- 3 par trosor
- Rengöringsmedel
- Babylotion
- Kökshandukar
- Tvål
& en massa mer , orkar inte skriva upp nå mer :p .
På Tisdag så blir de Tandläkaren så då ska vi även till Ikea & självklart City Gross & köpa min älskade efterlängtade Vaniljcola , mums säger jag bara..
Det vattnas i munnen bara jag tänker på de :p .

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsk & se om Ella & Tobbe dyker upp en sväng :) .


Kommentarer
Postat av: Anonym

är de värkligen bra att drick cola när man e gravid ?

2009-09-14 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0