Tror

http://www.babyornot.se/menupage.php/uid/226
Nej jag tror inte på de där heller , många tkr jag ska göra de & de..
Men som sagt , tror inte de funkar om jag ska vara ärlig .
& jag ligger hellre å sover å vilar tills de är dags än att trötta ut mig :p .
Skulle kunna sova bort hela dagarna så jag vet att jag är utvilad tills loppet är över å jag ska börja det nya långa loppet :) .
Jag längtar lite tills min lilla sötnos är påväg ut , men ändå så känns de tryggt att ha h*n inne i magen :)
Nej nu ska jag lägga mig i soffan & titta på tv :) .

Jag vet att jag har blivit dålig på att blogga , förlåt !
Men ska försöka rycka upp mig :) .


Händer saker som gör mig lite rädd .


Usch , satt & tittade på bilder ifrån förr , på min kropp t.ex..
Jävlar va jag saknar den , måste säga att jag hade en snygg kropp förut !
Sådär smal , långa snygga ben m.m .
Ja jag vet att de är värsta egopratet men jag vågar erkänna de nu när man har blivit av med den...
Men som sagt , jag får världens bästa sak utav allt , ett litet liv som bara är min & älsk's :) .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0