-

Nu sitter man här , en fredag's kväll helt själv med en chipspåse .
Älsk är ungefär 20 mil hemifrån & jobbar natt , tråååååkigt , men det är ju iaf pengar .
Men jag hatar att sova utan honom , det finns inget värre vafan !

Men jag & hjärtat mitt va duktiga idag innan han åkte & jobba , vi cyklade ungefär 1 mil med Raiha , hon va jätte trött när vi kom hem , det gick lite fort imellan åt hihi..
Men nu ligger hon här & tigger chips utav mig & hon är ju så söt det blir automatiskt att ett chips ramlar ner då & då :) .

Jag vet att mina blogginlägg blir bara tråkigare & tråkigare , men jag är så trött om dagarna när jag kommer hem ifrån söderhamn så jag orkar verkligen inte skriva , så jag passar på att kasta in nå skitinlägg nu ;) , hoppas det duger ;) .


Tänkte skriva nån rad om min mage :) .
Det är såhär , jag känner bebisens rörelser mer & mer ,det känns så overkligt men ändå så underbart :) .
Det går inte att beskriva känslan , man blir så glad när det härjar till inne i magen m.m .
Det känns verkligen som att jag har ett akvarium där inne ibland , för många fiskar i en skål :p .
Men i min mage ligger det ingen fisk iaf , hoppas ja ;) .
Kan ni tänka er vad jag längtar till 6 Maj , visst det är andra gången men nu ska jag få göra det med nya maskiner , bättre kvalite , gulligare människor ( säkert ! )  m.m , usch kommer bli så bra tror ja :) .
Jag vill titta kön , men ändå inte !
Vill ha en överraskning när lillen kommer ut , men ändå så vill jag veta vad som finns där inne .
Jobbigt sånt här :p .
& ALLA namn som finns , hur ska man kunna välja ETT ?
Vi har ju favoritnamn : Leo , det är så sjukt fint :)
sen är det ju Hugo & Oliver
Flicknamn är ju Felicia bara

Så har ni förslag SÅ KOMMENTERA !
Det är bara att mata in förslag :) , ge förslag på pojknamn me , men ni har ju som sagt en favorit men man vet ju aldrig om man ändrar sej :p , men tror inte det :) .


nej nu tänker jag ta min filt & min chipspåse & krypa upp i ett hörn i soffan & mysa & sakna min älskling :'( .
Usch vad jag älskar den människan !
Det är sjukt....
Inte en människa kommer kunna älska honom mer än jag !

Han är min pojk , mitt liv , mitt barns pappa !
Han kommer att bli det bästa pappan ett barn kan ha ♥
JAG BARA ÄLSKAR DIG CLAES !



Men puss på er förfan :) , GLÖM INTE ATT KOMMENTERA !

Kommentarer
Postat av: cattis

gott me sipps :p själv äter man ostbågar & choklad o ser på asterix & obelix :D hehe :)

sen senare blir det jag vet vad du gjorde förra sommaren på tv4film..sen sova :)

hoppas du har en bra kväll trots att claes e borta, usch måste vara så tomt på en helg också :/

men tur du har raiha & framför allt, din lilla bebbe i magen :D hihi du får gosa ner dig o magen vettja :)



puss rara <3

2009-04-24 @ 23:06:08
Postat av: Katarina

Fina namn du funderar på ge bebisen:) Hugo är rätt vanligt och oliver ocskå. Leo är fint & Felicia är gullit. Mina barn ska få heta Nova och Sebastian :) Tycker de är fina namn ja;) Hehe vet inte vad jag ska komma me för förslag om vad bebisen ska heta? Nått vanligt men ändå inte så många som heter just de namnet.

2009-04-25 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0