-

GUD vilken härlig dag , asså det är sjukt !
Solen har lyst hela dagen & det har vart helt vind stilla .
Har vart ute hela dagen idag , åkt hjuling , gått 3 promenader , vart till Sten & Birgitta & sen har jag ätit en massa glass med pappa , smaskens :) .
Snacka om att jag läääängtar till sommaren nu , bort me all snö & låt sommaren komma :D .
Hoppas det är lika fint väder imorn med , men lite tråkigt att älsk inte är hemma :( .
Han ska ju vara i Mora kl 7 imornbitti , men tur så är det bara imorn me ju :) .
-
Jag HATAR min huvudvärk , jag HATAR DEN VERKLIGEN !
Jag ska prata med BM & se vad hon säger om hon har nå tips om va jag ska göra lr om ja ska gå på akupunktur .
För jag orkar inte längre :'( , bryter ihop utav det här !
Mer än 2 veckor har jag haft ont ständigt , det har ju vart så här till & från sen i somras & jag ger upp nu !
Spelar ingen roll om jag tar en alvedon heller , det hjälper inte ett skit !
Så jävla jobbigt , jag går & lägger mig med huvudvärk , jag VAKNAR med huvudvärk .
Det är fan synd att man inte kan leva utan huvud !

FYFAN FÖR HUVUD !


Nej om jag ska plocka fram älsklings Raihas ben så får hon härja lite med det :) , då blir min lillflicka glad .
Hon har fått rejält med motion idag hehe , så hon kanske t.o.m är trött nu :p .

Förresten tittade på lyxfällan om det här med barn , 1 000 000 kostar det att ha barn , det är fan dyrt det .
Menmen det är bara att arbeta arslet av sej , för vårat barn ska ha det bästa :) .


Jag älskar min dunderunderbara pojkvän ♥
& hunden & katten ska vi inte ens prata om , usch det finns INGA goare djur vafan :)


Min otoligt vackra hund ligger & solar sej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0