-

Nått stämmer inte , jag är typ skit deppig på nå vis :( .
Allt som jag jämt har tyckt vare kul , det är inge kul alls längre :/ .
Är typ aldrig på humör känns det som , vill inte att det ska vara såhär !
Kan nån svara på vrf det är såhär :/ .
Tänk om jag bara kunde få bli gamla vanliga Carro som jämt är glad & skrattar .
Älsk måste ju tycka att jag är jätte tråkig :'/ .
Åh det här är skit jobbigt !
& stämmingen här hemma blir ju som den blir när jag är såhär...

Låt mig bli gamla vanliga Carro !

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är förmodligen hormonerna som spökar. Det går nog snart över och du blir gamla vanliga Carro igen! :D

2009-04-06 @ 20:26:30
Postat av: Daniel Gadd

Det är bara hormonerna som spökar, det går över när ungen har kommit ^^

2009-04-06 @ 20:39:09
URL: http://www.myspace.com/trumgadd
Postat av: Camilla

Som de andra säger, sen efter v 20 så brukar det bli jätte bra och man blir positiv och glad veckorna innan är ofta jobbiga, brukar stämma.. Härda ut=)

2009-04-07 @ 09:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0