-

Igår så fyllde man år , vart ju hela 20 år :) .
Är faktiskt jätte nöjd med gårdagen , fick fina presenter & det kom en del folk , men vissa kommer i helgen med som mamma , Göran , Annika & Percy sen blir det Carina & Larsan senare :) .
Men presenterna jag fick igår är ja väldigt nöjd med , TACK FÖR ALLA FINA SAKER :)
Är hel nöjd med allt :) .
-
Idag har vi vart till Bollnäs , jag har skrivit på ett papper så jag får börja på kursen :) , nu är det gjort så den 20 börjar de :) .
Efter vi hade gjort det så åkte vi till Albert&Herbets ( heter de va ? ) , Rusta , Dollar .
Så vi kom hem med nytt halsband till Raiha ( jag måste sluta köpa saker åt henne :p , JÄMT kommer ja hem me nya saker )
Massa hundgodis
Nya matskålar åt henne ( rosa är dom ;)  )
Hyllor vi ska ha i tvrummet
Nya lampor som vi ska ha ute
Råttmat
Schampoo
4 JÄTTE fina koppar
Present till Helena ( ska börjas i tid att handla ;)  )
En massa tvålar
Nya foppatofflor ( Annika dom är limegrön ;)  )
Såna här man lägger för spisplattorna
Verktyg till älsk
Platsbunkar
Proppar & en massa små saker .
Tänk man åker till en BILLIG affär men ändå så blir det så dyrt , förstår inte ;) .



Den 28:onde ska vi ta farväl utav våran underbara gammelmormor .
Kommer göra så ont att ta farväl :'( .
Vill inte lämna dig ! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Vaaa..redan! :D Har ni köpt en bil!?!? :D

2009-04-15 @ 15:49:45
URL: http://nogg.se/helenadavidsson
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-15 @ 15:54:36
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Helena

Vaaa...redan!! :D Är det en bil!?! :D

2009-04-15 @ 15:55:20
URL: http://nogg.se/helenadavidsson
Postat av: annika

Fan va underbart :D Du kommer ha dom grymmaste fötterna ju :D haha

2009-04-16 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0