-

Usch & fyfan säger jag bara , jag är så jävla trött efter kursen !
Men det är inte så konstigt , jag kliver upp före 6 för att hinna till söderhamn till 9 , när kl börjar bli runt 12 då hänger mina ögonlock neranför knäna .
Det låter inge jobbigt , men när jag vart gravid så vart jag så sjukt trött & nu ska man kliva upp så tidigt & försöka hålla sej vaken enda till kl 4 på eftermiddagen & helst inte somna på bussen hem ( tar ju BARA 3 timmar ! ) för att kunna sova på kvällen sen , lyckades jag idag ?
Nej när jag kom hem så åt jag mat sen TVÄR slocknade jag :/ .
Tänk om dom kunde flytta kursen till Bollnäs iaf , neeeej det går ju inte !
Folk tkr det är tidigt att ta bussen kl 8 på morgonen.....
Att en resväg kan förstöra så mke , jag hade sett framiemot det här , men det är väl bara att bita ihop så länge det går .
Min huvudvärk tkr verkligen INTE om det här , jag lovar :'( .
Vet inte vad jag ska göra åt allt just u :/ ?


På onsdag så ska jag & min syster fika , leta bh till mig för ALLA är för små & prata en massa skit :) .
jag längtar tills på Onsdag ♥
Annika , jag finns för dig !


Bebisen :
Ja den lever runt där inne , helt säker på att det är våran lilla prins/prinsessa som har värsta röjet där inne :) .
Speciellt när jag går & lägger mig , då härjas de hihi :) .
Men jag börjar ledsna på att springa & pissa stup i ett , trodde ju att de va urinvägsinfektion men det var det ju inte så jag får väl springa såhär då :p .
& imorn blir det att ringa alfta , tänker INTE gå i byn mer !
Usch vill inte ens tänka på na !
Sen ska vi ringa Hudik , spela roll om dom skjuter fram dagen på UL lr nå , bara jag får det bästa så är jag nöjd ;) .
Låter som värsta snobben , men nån ordning ska de väl va när man är gravid tkr ja :) .

Bebisbulan ♥

Nej nu ska jag dricka en kopp te & mysa ner mig en stund sen försöka sova & HOPPAS på att huvudvärken är borta imorn !
Byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0