Farväl


Farväl min vän , farväl min älskade , farväl min katt .
Du är redan saknad , du är föralltid älskad .
Jag kommer aldrig glömma dig .
När jag satt där , pussade på dig , luktade på dig , smekte din kind när du lämnade oss , det gjorde så ont :'( .
Men jag vet ändå att du lider inte längre nu , men det gör fruktansvärt ont i mig ändå !
Vi ses en vacker dag älskade du ♥

JAG ÄLSKAR DIG
/ din

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, vad tråkigt för dig. Vet hur det känns=(

2009-04-02 @ 17:10:22
Postat av: caroline pettersson

usch :( vad hemskit..

du vad heter låten till " vi fick låna en ängel #

kram

2009-04-02 @ 18:49:28
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

men seriöst? en fucking katt.. låter som om de skulle va ditt barn som dött. haha

2009-04-03 @ 08:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0