HJÄLP

Snälla hjälp mig , nånting måste det gå att göra åt min huvudvärk :'( .
Jag håller verkligen på att bli tokig , spelar ingen roll om jag tar en värktablett lr sover lr nå , det hjälper inte :'( !
Jag går & lägger mig med den , jag vaknar med samma jävla huvudvärk .
Tänk er själva att ha huvudvärk i ungefär en månad som aldrig går över , ibland kan ni inte ens titta för att det gör så ont i huvudet & i ögonen !
Det förstör verkligen , ingenting blir ju gjort här hemma & älsk måste ju ha ledsna på mig ( jag hade gjort det ) för jag bara ligger på soffan & gnäller , drar täcket över huvudet & typ gråter en skvätt för det gör så ont , lr gråter & gråter , tårarna rinner självmant när det gör som ondast , det går inte att stoppa dom då !
Vill inte ha det såhär nå mer :'(

Nån som har förslag på vad jag kan göra ?
SNÄLLA NÅNTING :'( ?

Kommentarer
Postat av: Katarina

jag hade konstat ont i huvet i två veckor och tog ocskå alvedon men inte hjälpte det. Sen gick jag till tandläkaren och fick en skena som jag sover med på nätterna för jag biter ihop så hårt när jag sover. Om du pratar med din tandläkare när du går dit och säger att du har ont i huvet så kan de vara att de hjälper att sova med skena. Jag fick min gratis dom kostar igentligen 3000 kr :/ .. Men pröva de och se om huvudvärken släpper.

2009-04-19 @ 11:14:51
Postat av: Camilla

Har du inte migrän så du kanske ska skaffa medicin för det, men kolla så du kan äta det under graviditeten, sen kan det bero på att du har mer blod i kroppen, är man känslig så kan man reagera med huvudvärk finns inget att göra åt det men kolla om det hjälper med migrän-medicin..

2009-04-19 @ 11:31:41
Postat av: Helena

Uscha..sån huvudvärk hade jag med :/ Tårarna rinner varesig man vill det eller inte :/

2009-04-19 @ 20:05:32
URL: http://nogg.se/helenadavidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0