Känsla .

Jag har fått en känsla i kroppen om att det är en liten flicka i min mage , det känns så på nå vis..
Det är inte den där pojk-känslan när jag lägger min mage på magen & bara känner känslan utav att bli mamma..
För varje dag som går så känner jag sparkarna kraftigare & kraftigare , känner inte med handen än men inom mig så känns det gott & väl :) .
& den 6 maj så blir det ultraljud , är så nyfiken vad som finns där inne , vill veta men ändå inte...
HJÄLP MIG HUR SKA JAG GÖRA ?
KOMMENTERA & GE MIG FÖRSLAG !
Men det blir nog att jag går därifrån ovetande :p .
När jag berättar för folk att vi tror att jag ska ha i oktober då håller dom på att tappa hakan för jag är så stor , men som sagt jag får veta snart ju :) .
Spelar ingen roll om det är tidigare lr senare , bara jag får ett friskt underbart barn :) .
Nej nu ska jag titta lite på tv & prata med lite folk :)

Kommentera nu vad ni tkr !
Byebye !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag visste inte heller hur jag skullle göra men när jag väl var där så kännde jag att jag ville veta. Vissa ser man ju tydligt vad det är och vissa inte. Och det är ju inte 100% säkert att det blir det hon ser. Så gör det du känner för så att du inte kommer på efteråt att du ongrar dig.

2009-04-30 @ 10:55:26
URL: http://jezzicapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja skulle nog inte vilja veta .. roligare såå :)

2009-04-30 @ 16:20:28
Postat av: Sanna

Jag trodde jag hade en tjej i magen innan jag gjorde mitt ultraljud, det trodde min mamma med plus alla andra typ. Sen på ultraljudet så sa tanten där att det nog med all säkerhet att det var en tjej, jag tror fortfarande att jag har en liten dam i magen men min låssasmamma säger att jag börjar få en killmage, jobbigt läge för jag har köpt massa rosa kläder och klänningar. :P



Du har jättefin mage ! :D

Hoppas allt e bra !

2009-04-30 @ 22:30:06
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0